کتاب و ادبیات

تصمیم گیری

در تصمیم گیری، شهود از بزرگترین مواهب ماست.

فصل چهارم:

تصمیم گیری

شهود از بزرگترین مواهب ماست، همان حس ششمی که همه داریم فقط باید یاد بگیریم که از آن بهره ببریم و به آن اعتماد کنیم. (دونا کاران)

داشتن یک رویا و اعتماد به آن مهمه ولی از کجا میدونید که رویای شما ایده خوبیه یا نه؟  از کجا مطمئن میشید که تصمیم تون یک اشتباه فاجعه بار نیست؟  ما در زندگی دائما در حال تصمیم گیری هستیم، یک حرکت اشتباه در کسب و کار یا حرفه شما اگر نابودکننده نباشه میتونه منجر به یک عقب گرد اساسی بشه، ما باید یاد بگیریم که بیشتر از موارد اشتباه تصمیمات درست و به جا بگیریم، نکته دلگرم کننده اینه که موفق ترین افراد بر این عقیده اند که این توانایی ذاتی نبوده ولی کاملا اکتسابیه، میشه اون رو روزبه روز بهتر کرد. این توانایی برای هرکسی که وقت و انرژی خودش رو برای رشد اون صرف میکنه قابل دسترسیه.

خلاصه فصل چهارم و اقدامات توصیه شده:

1- در تصمیم گیری خواسته شما چیست؟

اون رو بیان کنید و یک درخواست واضح به ضمیر ناخودآگاهتون ارائه بدین، اون رو مکتوب کنید و ترجیحا شب ها قبل از خوابیدن با خودتون تکرار کنید، ناخودآگاه شما قدرت بی نهایت خودش رو نشون میده و شما رو به افراد مکان ها و شرایطی که منجر به رویاهاتون میشه راهنمایی میکنه.

نوشته های مشابه

2- در هر سختی به دنبال فرصت ها بگردید

قبل از تصمیم گیری اگر باور داشته باشید که درهرموقعیت دشوار چیزی به شما نشون داده میشه و چیزی یاد میگیرید در سفر خودتون به سمت موفقیت پیشرفت چشمگیری خواهید داشت.

3- به شهود خود اعتماد کنید

حداقل روزی 2بار تمرین بازبینی رو انجام بدین، لحظاتی رو استراحت کنید و با احساسات درونی تون هماهنگ بشید در صورت نیاز از اون راهنمایی بخواید و به پاسخ اون گوش بدید. پاسخ میتونه به اشکال مختلفی مثل کلمات، تصاویر یا احساسات چه از درون شما یا از دنیای بیرون ظاهر بشه.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا