فرهنگی

ثروت یک حالت ذهن است.

ذهن قدرت اصلی است که شکل میدهد و میسازد.

ثروت یک حالت ذهنی است.

ذهن قدرت اصلی است که شکل میدهد و میسازد، ما ذهن هستیم و ابزار تفکر همیشه در اختیارمان است و خلق خواسته هایمان خیر و شرهای زیادی به ما میبخشد.

به چیزی فکر میکنیم و برای ما اتفاق می افتد، دنیای ما چیزی جزدیدگاه ما نیست. (جیمز آلن؛ نویسنده کتاب تو همانی هستی که می اندیشی)

برای جملات خودتون محدودیت ایجاد نکنید، پتانسیل شما فوق العاده ست. همان طور که بنیان گذار مکدونالد میگه: بزرگ فکر کن تا بزرگ بشی.

خلاصه فصل و اقدامات توصیه شده:

برای جمع بندی این فصل، این ها راههایی هستن که میشه تغییرات قدرتمند رو در اون نقش بست.

1- نسخه موفقیت خود را به صورت اعلامیه یادداشت کنید.

مثلا درآمد سالانه من انقدر میباشد یا من در حال ایجاد شغل عالی برای خودم هستم. این عمل ساده تاثیر زیادی روی شما داره و به افکار شما قدرت بیشتری میده، هرگز از چشم خودتون غافل نشید این فرمول موفقیت شماست. اون رو در جایی قرار بدین که دائما جلوی چشماتون باشه.

2- تکرار مکرر واژه ها

یک روش دیگه برای حفظ تغییرات قدرتمند، تکرار مکرر تک واژه هاست. به طور مثال بسیاری از افراد موفق این کلمات رو با خودشون میگن: با ثبات، مشتاق، پر انرژی، شهودی، تشویقی، مقتدر، خوش مشرب، با اعتماد به نفس، ابتکاری، کوشا، مثبت، زیرک، قابل اعتماد، بی باک و … صفتی که میخواهید درخودتون تقویت کنید انتخاب کنید و اون رو در طول روز تکرار کنید.این تکنیک خیلی موثره.

3- فهرستی از خصوصیاتی که قصد دارید تقویت شوند، تهیه کنید.

ویژگی های که که باید بیشتر روی آنها متمرکز بشید رومشخص کنید و یکی یکی روی آنها کار کنید، ابتدا به ضعیفترین ویژگی هاتون بپردازید و بعد تصور کنید به زودی چقدر قوی میشید.

4- با خود بگویید هر روز از هر جهت بهتر و بهتر میشوم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا