فرهنگی

عکس هایی ماندگار، از دانشجویانی که آینده متعلق به آنهاست!

برگزاری موفق نمایشگاه عکس، دانشجویان رشته عکاسی مرکز 46

وقتی قرار باشد که خودجوش یک نمایشگاه با آثار ارزشمندی از دانشجویان برگزار شود، طبیعی است که همه چیز آن نیز به بهترین شکل ممکن جور شود! نمایشگاه عکس دانشجویان رشته عکاسی مرکز 46 با همت والای امیر محسن فراهانی، یکی از آن فعالیت های خوب و قابل تقدیری بود که در محل مرکز برگزار و خیلی ها را به تحسین و تعجب واداشت!
نمایشگاهی که مراجعه کنندگانش جملگی از اساتید و بزرگان عکاسی بودند، چهره های آشنایی که حضورشان بر عیار نمایشگاه افزود و وجودشان قوت قلبی برای جوانانی شد که تازه ابتدای راه هستند و می خواهند بزرگی را بیآموزند. میهمانان و اساتید گرانقدری که پس از بازدید لب به تحسین دانشچویان شرکت کننده گشوده و به احترام آنها کلاه از سر برداشتند و الحق و الانصاف دانشجویان رشته عکاسی هم با آثار ارزشمند خود نشان دادند که کار را خوب از اساتید خود آموخته و آینده بسیار درخشانی را پیش روی خود دارند.
سوسن تقی پور، امیر محسن فراهانی، عباس حمید سمیعی، کاوس صادقلو، محمد فرنود و خیلی های دیگر از جمله نفراتی بودند که برای برگزاری نمایشگاه عکاسی دانشجویان مرکز وقت گذاشته و از ابتدا تا انتهای مراسم بزرگ افتتاح همراه با مردم و دانشجویان عکس ها را دیدند و صاحبان آثار را ستودند. آثار ارزشمندی که خیلی ها را مجذوب خود کرد و سبب شد تا میهمانان برای دیدن عکس ها دقایق بسیاری را را در محل برگزاری نمایشگاه سپری کرده و خستگی را از تن شرکت کنندگان و مجریان نمایشگاه بیرون ببرند.

محسن فراهانیمحسن فراهانی

محسن فراهانیمحسن فراهانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا