اجتماعی

در فصل بهار به عروسی ساحلی فکر کنید

برگزاری مراسم کنار دریا برای ساکنان شمال و جنوب کشور بسیار کم هزینه خواهد بود اما اگر در شهرهای دیگر کشور زندگی می کنید حتماً به خاطر داشته باشید باید برای مهمانانتان محل مناسب اقامت تهیه کنید. مطمئن باشید مهمان تان از اینکه با یک تیر دو نشان بزنند استقبال خواهند کرد.

فصل بهار برای عروسی ساحلی مناسب است

در انتخاب روز جشن بسیار دقت کنید. زمستان ساحل سرد و تابستان شدیداً مرطوب است و حتی احتمال ریزش باران در نواحی شمالی کشور گاهی غیرقابل پیش بینی است.

تزئین حلقه ها در عروسی ساحلی

ایده هایی مناسب برای تزئین حلقه داشته باشید

عروسی ساحلی

استفاده از لباس مناسب و راحت در عروسی ساحلی

لباسی ساده و راحت داشته باشید. حدالامکان برای سفارش و انتخاب لباس سعی کنید لباسی سفارش دهند که با پارچه های سبک مثل پنبه و کتان بافته شده باشد.

عروسی ساحلی

داماد در عروسی ساحلی

برای تزئین گل و رنگ کت شلوار داماد هم ایده ای خلاقانه داشته باشید

عروسی ساحلی

تزئین کیک

اگر برنامه ای برنامه سرو کیک دارید به تزئین آن دقت کنید

دسته گل عروس

مدل های زیبا و شیک از دسته گل مناسب فصل را انتخاب کنید و از صدف های دریایی برای تزئین استفاده کنید قطعا دسته گل عروس زیباتری خواهید داشت

عروسی ساحلی

پیش بینی

حتما یک یا چند نفر را مسئول انجام کارهای پیش بینی نشده انتخاب کنید شما ملکه و پادشاه مراسم خود هستید و تنها باید از بهترین روز زندگی تان لذت ببرید.

یادگاری به مهمانان

از هدیه هایی که حال و هوای دریایی دارند به مهمانانتان یادگاری بدهید. برای مثال از صدف های کوچک بسته بندی شده با تزئینات ابتکاری برای هدیه استفاده کنید.

عروسی ساحلی

تصویربرداری

باید برای ثبت زیبا ترین لحظه زندگی تان آماده باشید ، پس برنامه ای برای تصویر برداری حرفه در نظر داشته باشید و شانس عکاسی در کنار دریا را به هیچ وجه از دست ندهید.

زمان مراسم

روشنایی روز را برای برگزاری جشن عروسی انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید از منظره زیباتری استفاده کرده اید.

گزینه جایگزین

در صورت وقوع باد و طوفان سریعاً ادامه مراسم را به یک مکان سرپوشیده منتقل کنید. برای این کار حتماً با یک سالن یا هتل قبل از مراسم هماهنگ باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا