زیباییکسب و کارگفتگوها

تاج گالری مظهری

گفتگو با حمیدرضا مظهری ؛ مدیرعامل گالری مظهری

گالری مظهری همواره اولین تولید کننده تجهیزات مجالس عروس و لوازم بله برون و لباس عروس و تنها وارد کننده لباس و تاج عروس از کشور ترکیه میباشد. جدیدترین مدل های تاج عروس را می توانید در سایت www.gallerymazhari.com مشاهده کنید.

رنگ تاج عروس

رنگ تاج عموماً بر اساس زیورآلات انتخاب می شود، اگر زیورآلات عروس طلایی باشد ترجیحاً تاج طلایی ظاهر زیباتری خواهد داشت، برای زیورآلات نقره ای از تاج های سیلور استفاده می شود و برای زیورآلات رزگلد نیز تاج های رزگلد موجود می باشد.

فرهنگ تاج گذاری بر سر عروس

گالری تاج مظهری

تاج الهام گرفته از کلاهی با شکوه می باشد که پادشاهان و ملکه ها برای نشان دادن قدرت و رسمیت بخشیدن به مراسمات بر سر می گذارند، در مراسم عروسی نیز که یکی از مهم ترین اتفاق های زندگی هر فرد می باشد تاج زیبا و درخشنده ای بر سر عروس گذاشته می شود تا رسمیت و متمایز نشان دادن عروس از سایر مهمانان به نمایش گذاشته شود.

جدیدترین تاج عروس

گالری تاج مظهری

مد و زیبایی در حوزه تاج عروس با طراحی زیادی عرضه می شود که در حال حاضر تاج های کریستالی و ایستاده بیشتر مورد پسند عروس های ایرانی می باشد و در سبک اروپایی کارهای ظریف، کوتاه به همراه سنگ های قیمتی استفاده می شود .
و اما برای سال 1397 سرمایه گذاری های ما بیشتر روی تاج های کریستالی و خوابیده  می باشد.

تاج در فرهنگ های مختلف

در چین تاج عروس از ارتفاع 50 سانتی متر شروع می شود و با به جا آوردن مراسم خاصی تاج را بر سر عروس می گذارند زیرا آنها  بر این باورند که هر چه ارتفاع تاج بلندتر باشد بخت و اقبال عروس نیز بلندتر است!

تاج ایرانی

طراحی تاج های اصیل ایرانی اصولاً با الهام از طرح های اسلیمی می باشد که در مینیاتورها و فرش های ایرانی نیز دیده می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا