اجتماعی

دامادها بخوانند !

12 روز مانده به عروسی

اگر شما در حال خواندن این مطلب هستید، پس برای داماد شدن آماده هستید. آیا شما برای برنامه‌ریزی عروسی کسی را استخدام کرده‌اید؟ یا خودتان مسئولیت کارها را به عهده گرفته‌اید؟ در این مطلب سعی کردیم به برخی مواد جزئی و مهم بپردازیم که یادآوری آن‌ها دو هفته قبل از مراسم خالی از لطف نیست!

کت شلوار داماد

برای انتخاب کت و شلوار گزینه‌های مختلف و مناسبی وجود دارد، قبل از انتخاب شروع به جستجو کنید. برخی افراد سبک‌ها و رنگ‌های خاص سریع جلب توجه می‌کند و بعضی آقایان برای انتخاب کت و شلوار داماد نیاز به راهنمایی‌ بیشتری دارند. به این نکته نیز فکر کنید آیا شما به دنبال ظاهری سنتی هستید و یا به دنبال کت شلوار دامادی به سبک مدرن می‌گردید.

خیاط یا فروشگاه داماد

آقایان هر زمان که بخواهند می‌توانند به راحتی یک کت شلوار مناسب را از پشت ویترین یک فروشگاه انتخاب کنند، و اگر به دنبال کت و شلوار با طراحی منحصر به فرد هستید می‌توانید به خیاطان حرفه‌ای کت و شلوار نیز مراجعه کنید. بودجه شما برای خرید کت و شلوار نیز این امر را تحقق می‌بخشد و شما را برای انتخاب خیاطی یا فروشگاه راهنمایی می‌کند!

آقای داماد حلقه ازدواجتان را آماده کنید

نشان ازدواج، صمیمیت و محبت القابی است که به حلقه ازدواج می دهند. وقتی جوانی در دست چپ خود حلقه داشته باشد، یعنی متاهل است و به همسر خود تعهد دارد. خرید حلقه ازدواج هم یکی از اجزای مراسم ازدواج است که اگرچه آسان به نظر می رسد ولی معمولا وقتی پای خریدش به میان می آید،وسواس بیش از اندازه مانع این می شود که انتخاب راحت و درستی داشته باشیم. قبل از رفتن به خرید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید حلقه و انگشتر شما با یکدیگر هماهنگی داشته باشد یا خیر؟ رنگ و جنس آن چه باشید. و حتماً به یاد داشته باشید که حلقه گران خوشبختی نمی آورد.

سخنرانی هوشمندانه داماد

این نشان از ادب و و شخصیت شماست که در شب عروسی‌تان از مهمان‌هایی که به خاطر شما در این شب دور هم جمع شده‌اند تشکر کنید. برای این امر می‌توانید به پشت میکروفون رفته و در حضور همه برای آنها آرزوی خوشبختی کنید و یک لحظه به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای آنها بسازید. برای این سخنرانی 2 یا 3 دقیقه‌ای لحظه مناسبی رو انتخاب کنید. معمولا در شروع مراسم هنوز همه مهمان‌ها نرسیده‌اند. بهترین لحظه برای سخنرانی شما، قبل از مراسم شام عروسی است. قبل از مراسم به صحبت‌هایتان فکر کنید، آن‌ها را روی کاغذ بنویسید و بارها آن را تکرار کنید تا در شب عروسی نیازی به خواندن از روی کاغذ نداشته باشید.

یک برنامه‌ریز خوب

اگر از دوستان و اطرافیان شما کسی نبود که به صورت تمام وقت برای اجرای مراسم شما خصوصاً در روزهای منتهی به آن وقت صرف کند، حتما یک برنامه‌ریز با دستمزد منصفانه استخدام کنید. شاید جوابتان این باشد که دستمزد او را صرف بهتر برگزار شدن مراسم خواهم کرد. اما تجربه نشان داده از آن جایی که زوج‌ها در روزهای منتهی به عروسی درگیر سامان دادن به ملزومات زندگی مشترک هستند، فرصت بسیاری از کارها را از دست می‌دهند و مجبور به استخدام یک نفر با هزینه بالا در روز مراسم خواهند بود. پس چه بهتر مدتی قبل از روز ازدواج به این موضوع فکر کنید. می‌توانید برگزاری مراسم عروسی‌تان را یکی از موسسات تشریفات و خدمات عروسی بسپارید و با آسودگی خیال به دیگر امورتان رسیدگی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا